We maken samen het verschil

Wij zijn een betrouwbare, ambitieuze en dienstverlenende organisatie, gericht op mens en omgeving. Onze organisatie is in beweging. Samen maken we het verschil voor de inwoners van Heemskerk. In onze organisatievisie 2022-2026 (pdf, 212 KB) lees je hoe we meebewegen met de veranderende maatschappij, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Onze teams

De organisatiestructuren van gemeenten verschillen. Onze organisatie is opgedeeld in 3 domeinen:

• Bedrijfsvoering: Algemene Zaken, Planning, Control & Financien, Informatievoorziening.
  • Fysiek domein: Relatie & Beheer, Beleid & Projecten, Vergunningsverlening, Toezicht, Handhaving & Veiligheid en Onderhoud.
  • Sociaal domein: Strategie & Beleid, Informatie & Dienstverlening, Werk & Inkomen, Welzijn & Zorg.

De gemeentesecretaris is onze algemeen directeur. Direct onder de gemeentesecretaris valt concerncontrol.

Onze Domeinmanager Sociaal, Sandra Spaans, poseert in Heemskerk

"Heb jij lef, en zin om samen met je collega's hard te werken? Bij ons doet jouw werk ertoe. Onze organisatie is informeel en heeft korte lijnen met collega's en bestuurders. Het kan dus zomaar zijn dat je tijdens je lunch bijkletst met de burgemeester. – Sandra Spaans, domeinmanager Sociaal domein